13. 8. 2013

Tuesday

Ahoj všichni. Dnešek jsem pozitivně začala během ! - konečně jsem se rozhoupala a vyzkoušela své botky a taky svoji (hodně špatnou) výdrž ! Každopádně beru to s nadhledem a zítra jdu znovu :) 

Odpoledne jsme se ségrou prošly město a potom následoval poslední krok barvení mých vlasů. Jsem naprosto spokojená. Už mě opravdu štvalo barvení vlasů barvou, protože (kdo si barví vlasy, tak mi dá za pravdu) barva se vymývá a vypadá po pár týdnech katastrofálně k tomu ty odrosty a nakonec máte na hlavě né jeden odstín ale snad pět. Melír mi dělala ségra podle návodu na youtube, protože moje vlasy přes čepici vytáhnout nejdou a co si budem, potřebovala jsem to projasnit taky dole :) Jelikož mám svoje vlasy světlé, tak teď vypadají přirozeně - né jak když jsem si tam napatlala barvu :D
Ségře tímhle moc děkuju, protože její kadeřnický výkon je lepší než od vyučený kadeřnice a já jsem naprosto spokojená. 


No a k  večeři jsem uvařila krupici, na kterou si myslím už od září když jsem odletěla do Švédska 



6 komentářů:

  1. Jéé krupici jsem neměla už dlouho :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. He, taky jsem si dala včera krupičku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. krupicovou kaši moc nemusím, ale nějak jsem na ní díky tvé fotce dostala chuť :D

    OdpovědětVymazat
  4. jeee urcite pridej fotku s tvymi novymi vlasy!

    OdpovědětVymazat
  5. taky bych se měla dokopat k běhání :D jinak taky si budu barvit konečně hlavu :D a krupice mňam :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych se mela konecne dokopat k behani :-DD
    Mnaam, krupicovou kasi jsem dlouho nemela <3

    OdpovědětVymazat