15. 8. 2013

Thursday


Ahoj )) včera jsem se neměla čas vůbec ozvat. Ráno jsem byla s Aduš, konečně jsem si taky vyzvedla novou občanku (která mimochodem vypadá katastrofálně, takže potěš pán bůh 10let s takovou občankou) a zbytek dne jsem strávila se ségrou. Včera jsem u ní spala, takže jsme si koupili vínko, uvařili si večeři a měli moc fajn den/večer/noc. 
Dnes ráno jsme vstávali dřív, aby si ségra mohla zařídit nějaký věci a pak jela do práce. Já dneska budu mít nejvíc relaxační den na světě a nikdo mě nedostane z domu :D Před chvilkou jsem se dodívala na PLL  a jsem z toho dílu uplně nadšená a taky nasraná, že roztomilý Wren je vlastně v A. týmu !  co říkáte na nový díl vy? 


6 komentářů:

  1. A to počkej co budeš říkat za těch deset let, až ti bude přes 30.. :D To je na hovno pocit co? :D:D:D Čeká mě to taky :/

    OdpovědětVymazat
  2. nic si z toho nedělej :) já vypadám na řidičáku taky strašně :D

    ještě chci pozvat tebe a tvé blogerky ke mě :) začíkán :)
    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wren? sakra, musím se na to už podívat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já tě uškrtím! To nemůžeš jenom napsat, že ten díl byl prostě super? :-D já to ještě neviděla :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  5. fotky na občance jsou vždycky hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi zla! Ja nevidela uz 2 dily a budu si muset nechat ujit tri a ty tady napises takove zpravy! Grr. Ale jsi sladka na tech prvnich fotkach, tak se to odpousti :D

    OdpovědětVymazat