11. 8. 2013

The best dinner ever

První místo za nejlepší letní večeři na světě vyhrává ..... kukuřice ♥ :D věřte mi, že každý rok se těším, až si zajdem na pole pro klásky :)) máte vy rádi takovou rychlou večeři, nebo si raději potrpíte na něčem pořádném? 


7 komentářů:

  1. Kukurici mam hrozne rada, moje mamka ji dela na pare a jsem schopna snist i 3 na posezeni! <3

    OdpovědětVymazat
  2. mm dala bych si ji grilovanou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jí mám ráda, grilovanou s máslem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Och, jak já bych si dala kukuřici, zrovna jsem o tom nedávno básnila. Bohužel my ji nasazenou nemáme, ani tu u nís nejsou žádná pole. Možná si někde utrhnu, až pojedeme na jižní Moravu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. nejlepší je taková ta vařená se solí, mňam! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Já se přiznám, ale já to ještě nezkoušela :D :D

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. kukurica <3 dala by som si ;)
    http://i-believe-my-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat