5. 8. 2013

Sunday

Týden utekl jako voda a už jen tři dny a Amadeus jede zase zpátky domů .. Včera jsme jeli do toho nového aquaparku co máme na Mušově :) Nooooo kdyby mi někdo vysvětlil cestu líp, tak se tam místo hodiny a půl dostaneme za půl  a dokážete si představit jací jsou kluci, když zjistí že oni měli tu pravdu kama se tam jede :D.. No každopádně - třikrát hurááá dostali jsme se tam :D Abych pravdu řekla, ve vnitř se mi to asi líbí víc jak venku - všechny tobogany vedou dovnitř -!!:D na hodinu jsme se zastavili v saunách, což musím uznat že bylo super, až na to že 80% lidí se nestydí svléknout se do naha a věřte mi, krásný pohled to občas nebyl :D 
No každopádně v noci byla krásná bouřka a jelikož ani jedenomu z nás se nedá dovolat na švédské číslo a to české se mi vybilo, tak mí rodiče měli dooost velký strach (kdo bydlíte na Moravě, můžete si představit jaká ta bouřka byla) 


Teď už budu muset vzbudit A. protože jdeme k ségře na oběd :D (Amadeus si totiž přál aby ho pozvala na oběd tak pro nás vaří :D ) a odpoledne bych ho mohla snaaaaaad přemluvit na hokej, když nám hrají ti švédi :D 


5 komentářů:

  1. ta fotka je skvělá hrozně mi připomínáš Ericu Kwam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla to stršná bouřka, fuj :D :D

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. sluší Leni, tobogany miluju, ten váš je určitě taky super

    OdpovědětVymazat
  4. O té bouřce jsem psala, ale jelikož jsem ji strávila v posteli, mi přišla super :D:) Sluší ti to! Máš krásný úsměv :)

    OdpovědětVymazat