26. 8. 2013

Stockholm

Tak jsem zase zpátky ve Stockholmu a jak celý můj den probíhal??
Ráno jsem vstávala ve tři čtvrtě na 6, takže jsem moc nadšená nebyla .. Na letiště jsem jela s dědou, jelikož je to vlakem snadnější a on se vyzná ! Můj plán byl spát ve vlaku, ale jelikož ta moc 'milá' paní co přímo ležela naproti mě si nutně potřebovala natáhnout nohy až pod moji sedačku, to moc nešlo ... V Praze jsme chytli bus na letiště a všechno bylo uplně v pohodě :) 
No letiště se mi teda víc líbí ve Vídni, jediné co mě zaujalo na tom Pražském byl obchod Michael Kors a Victoria's Secret. Let utíkal celkem rychle a ke konci to bylo super, když jsme se houpali jak na kolotočích... no né však všichni z toho byli nadšení tak jako já :D 
Ve Stockholmu mě vyzvedl Po ( otec rodiny ) nádherným autem (mesareti granturismo 5), že jsem to sotva rozdýchala :D Cesta netrvala vůbec dlouho a byli jsme doma. Prošla jsem si barák, který je super, můj pokoj má tu nejlepší postel na světě a moje vlastní koupelna má vlastní saunu, tak co víc že si můžu přát? :D No k večeři bylo sushi, které nebylo tak strašné jak jsem očekávala, následovalo oblíhnutí všech Alfredových a Astrid hraček :D a teď už mě jen čeká spánek.. Jsem neskutečně unavená a za dnešek toho mám až až :D Zítra jedeme do Stockholmu do Junibacken (muzem od spisovatelky Astrid Lindgrens, která napsala Pipi dlouhou punčochu - je to vlastně pro děcka, ale Ester ze mě bude mít radost, protože mě tam nutila už dlouho :D )
Tak, mě teď čeká horká sprcha a postel k tomu ! :)

splněný sen

kafíčko v letadle:)

výhled z terasy


8 komentářů:

  1. Tak to je fajn, že jsi opět tak spokojená. x) Snad i rodinka bude fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že si budeš žít jako v ráji :-D určitě nám někdy vyfoť tvůj pokoj a koupelnu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to auto je boží! a vlastní sauna taky paráda, snad se budeš mít dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow ty se teda mas! Zavidim. Snad se ti bude skvele darit Leni. Tesim se na clanky o rodine atp. :))

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to nádherně zatím, těším se na nové fotky z nového domova, tím autem bych byla omámena stejně jako ty, je mým snem se v něm svést

    OdpovědětVymazat
  6. Páni Michael Kors <3 ta kabelka je mým snem :3

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si užívej dál :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. přeju hodně štěstí s novou rodinkou :)

    OdpovědětVymazat