3. 8. 2013

Praha

ahoj všichni :) výlet do Prahy nakonec dopadl nad moje očekávání. Tři hodiny ve vlaku mě skoro zabily (plus půlhodinové zpoždění).. vedro bylo taky strašné a jsem asi první koho ten slavný Orloj prostě nikdy neuchvátí :D po památkovém procházení jsme zašli na pár piv do baru a potom jsme jeli vzhůru do města do klubu, kde jsme si to snad všichni užili :) teda asi až na ségru které patří mé díky za její obskakování mě :) :D (já ti to zas vynahradím neboj :D ) 

domů jsme se dostali až v 8 ráno a tak či tak jsem toho moc nenaspala - znáte ty těžká 'rána' opilocova :D takže dneska jsme s Amadeusem celý den doma, tak snad ho vytáhnu alespoň na tu pizzu :D:) a zítra mám v plánu jet do toho novýho aquaparku (pokud nezabloudím po cestě :D )





4 komentáře:

  1. Takový výlet bych si taky chtěla brzy udělat. Snad se mi to povede :) Ale po opilosti a tak netoužím no :D Přesto věřím, že muselo být fajn :D

    OdpovědětVymazat
  2. jeee party v Praze, hlavně,že jste si to taky užili pořádně...mě orloj taky moc nenadchnul a to jsem ho viděla několikrát

    OdpovědětVymazat
  3. ja v praze bydlim pomalu 4 roky a orloj jsem doted nevidela:D a to mam skolu hned vedle staromaku. celkove nejsem zrovna pamatovky typ:D .. ostudaa.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem v Praze ze školou:D a ten orloj opravdu nic moc... pro jistotu jsem si to natáčela, ale kdyz to skončilo jsem si řekla "a to je jako vše?!"... Opravdu mě neuchvátil:D

    OdpovědětVymazat