16. 8. 2013

Narozeninový dort

Dnešek jsem strávila pečením dortu pro babičku k narozeninám. Tenhle dort ve Švédsku normálně pečeme na Midsommar s jahodama, ale jelikož tady v srpnu nikde neseženu jiný jahody než v konzervě ( a ty jsou nechutný :D ) tak můj dort je s malinama, broskvema a mandarinkama :)) Mě teď jen nezbývá než doufat, že zítra bude chutnat :)



5 komentářů:

  1. Jak jako nemuzes sehnat jahody, ja je vzdycky najdu v Bille, sice nejsou nejlepsi, ale ty z konzervy bych nesnedla ani za nic! Mimochodem, vypada to dost dobre!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, mňam :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ooooch mnam nedělej mi chutě tak navečer :)

    OdpovědětVymazat
  4. mmmmm mňam! nic lepšího jsem v životě neviděla! :)

    OdpovědětVymazat
  5. VY ve Svedsku? :D Dost vtipny ze si hrajes na svedku ale kdyz jinak nedas....

    OdpovědětVymazat