13. 8. 2013

Monday

Začátek nového týdne se vyvedl :) (taky mi zbývá už jen 14 dní do odletu do Stockholmu) ráno jsem se pořádně prospala, odpoledne si zašla koupit nový kufr, protože s tím mým starým mi na letišti tak šlahli, že praskl 2x a urvali mi držátko, každopádně na to by reklamace stejně nefungovala, takže bylo lehčí si koupit nový a ten starý vyhodit ! Potom začala příprava na můj melír, který moje vlasy už vááážně potřebují. Zatím jsme se ségrou stihli jen část první a zítra nás čeká ještě pokračování ... (to máte tak, když máte hustý vlasy :D ) 

Večer bylo v plánu jít na pizzu s Vejťou, ale nakonec z původního plánu byla večeře v IKEA v Brně, projížďka domů, návštěva Lednice a setkání s Baruškou, kofola a kdyby nepršelo, tak výlet ještě pokračuje :D takže domů jsme přijeli po 11 hodině, ale hrozně jsem si to užila a tak doufám, že si to brzy ještě zopakujem :) 
Před malou chvílí jsem dokončila můj 'skype date' s Ester, kterou jsem neslyšela ani nepamatuju a už se těším až půjdeme znovu :D teď už však půjdu spát, ráno bych si měla vyzvednout novou občanku, ale nejspíš to odložím na středu :D 

To, že k masovým koulím nedávají bramborovou kaši, mě teda pěěěkně rozčílilo !!:D 




3 komentáře:

  1. Leni, kde sis koupila ten kufr a za kolik? O víkendu se jedu podívat někde, jelikož potřebuji kufr, menší :D
    Mňam, miluju jídlo v Ikei! Vidím to tak, že od října tam budu každý týden :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší kufry mají v Carpise! Mám takový střední velikosti, ale dokážu tam narvat i 25 kg v pohodě a stál jen okolo 3500,- Já mám celý růžový a i když v oblečení ji moc nemusím, tak na kufru ji miluji. Je neskutečně lehký, takže se moc nepodílí na celkové váze a má výdrž, jelikož je z polikarbonátu (nebo jak se to sakra píše).Rozhodně se tam zajdi podívat :D:)

    OdpovědětVymazat