19. 8. 2013

Monday

Tak jsem dneska odstartovala svůj poslední týden v Česku. Ráno jsem se krásně prospala a šla jsem ségře naproti na vlakáč - no bohužel se moje čekání prodloužilo o hodinu, jelikož jí ujel vlak :D Spolu jsme pak zašli do města no a já jsem potom šla domů, protože jsme s mámou šli do posilovny. Musím uznat, že běžící pás je mnohem lepší než běhat venku !! takže doufám, že si takový najdu někde blízko mě ve Švédsku.
K večeru jsem potom zašla s Aduš a Eliškou na kafé a teď už odpočívám na posteli a vidím to, že dneska půjdu brzy spát. Zítra nás se ségrou čeká den v Brně, tak se těším až si zajdu na masový koule do IKEA :D


7 komentářů:

  1. ty ve Švédsku bydlíš? :) jestli se teda můžu zeptat :)
    taky zítra frčím do města nakupovat :))
    přeju dobrou chuť :D

    OdpovědětVymazat
  2. úúú, Ikea! užite si Brno! :).
    a krásne fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja miluji bezici pas, jeste s oblibenou hudbou v usich <3

    OdpovědětVymazat
  4. Sice nějak neběhám, ale já bych si asi vždycky vybrala běhání venku, kvůli tomu čerstvému vzduchu a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  5. pro mě je pás taky lepší:)

    OdpovědětVymazat
  6. pás je nejlepší pro mě teda :) oblíbená hudba a jede se

    OdpovědětVymazat