30. 8. 2013

It's friday !!!

jupííí :D celý týden jsem neskutečně unavená a pořád to něčím přebíjím, takže se dost těším až se zítra vyspím.. to vám přísahám, že mě nikdo nedostane z tý postele v 8 ráno !!!

Každopádně včera jsem konečně viděla Světlanu ♥ zajeli jsme do města na lyxshake a procházku nočním Stockholmem :) bylo to uplně moc fajn a hrozně jsem si to užila. Bohužel mi v neděli odlítá zpátky do Ruska (my fakt na sebe máme štěstí :D ) ale snad si najde nějaký čas na návštěvu :) 


Dnešek začal opět vstáváním v půl 8 a potom mě čekal den s Astrid ! Jeli jsme na procházku a já jsem zjistila že centrum Lidingö je mnohem dál, než jsem čekala - takže příště to beru radši autem :D uvařili jsme spolu večeři a kdybych věděla, jaký nepořádek udělá kuskus, tak raději uvařím brambory :D no a na večer jsem měla na výběr ze dvou plánů, nakonec každopádně nevyjde ani jeden :D ... 1. Amadeus jede na chatu s rodičema a za 2. návštěva Brönwyn a tančení a filmy a palačinky .. ale já jsem tak strašně unavená, že si ustelu a v 10 budu pravděpodobně tuhá :D Každopádně zítra má Alissa narozeniny, tak jí s Alfrédem a Astrid upečeme nějakou mňamku a poté bude párty, kam přijde i Ola ( aupair od rodiny, kteří jsou přátelé s mojí rodinou ) takže to bude super :) a v neděli mě čeká nějaký to město a Espresso house fika se Zuzkou na kterou se těším snad nejvíc ! :))







3 komentáře:

  1. Jak já bych ráda vstávala aspoň o půl 8. :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, ale stejně si musíš užívat - kromě vstávání, které nás teď taky čeká(:D), já tvrdnu v Čechách a ještě několik let budu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Užíváš si teda fajnově :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat