9. 8. 2013

Friday

Po hooodně dlouhé době jsem dneska vařila - své milované lasagně (a taky snad všem chutnaly - i ségře, kterou jsem pozvala :D ) Odpoledne jsme vyrazili fandit na hokej. Je fakt, že dneska jsem vítězství přála Švýcarům, kteří nakonec na nájezdy prohráli 4:3 s finama .. a čechům, kteří ačkoliv si vedli dobře, prohráli nakonec 5:2 s USA, ale alespoň si zahrají o třetí místo (s Ruskem myslim :D ) tak doufejme, že konečně bude štěstí přát :)) Domů jsme se svezli s Aduš s autem a teď už půjdu do sprchy a koukat na One Tree Hill seriál, který jsme se koukali  A. a hrozně mě bavil :D 
Mimochodem, zapomněla jsem zmínit, že nový díl PLL byl uplně super !! a nemůžu se dočkat na další :) Co si o PLL myslíte vy? 


2 komentáře:

  1. Doufám, že mi nový díl půjde na hotelové Wi-Fi stáhnout, po tom jak jsi napsala, že byl super. Ten předchozí mě moc nebavil! Mimochodem, zavidím lasagně :(

    OdpovědětVymazat
  2. PLL miluju a vždy celý týden čekám na další díl :)
    lasagně bych si taky dala

    OdpovědětVymazat