20. 8. 2013

Brno

Ahoj :) právě jsem se vrátila z dnešního výletu z Brna, kam jsme se se ségrou dneska vydaly. Prošly jsme Olympii, kde absolutně nic nemají, Avion - kde mají parádní slevy na krásný boty, ale pokud máte 173cm tak vám 15cm podpatky budou k ničemu žejo :D a potom jsme se vydaly do IKEA. První jsme si ji prošly, daly kafé a potom už jsme se sešli s Vejťou a Baruš a společně si dali masový koule k véči (mimochodem vůbec nebyly dobrý :D ) No teď už je mým plánem pustit si film a lehnout si, protože mi není zrovna nejlíp a jsem unavená jak nikdy :D 



9 komentářů:

  1. Ta paní vzadu na té první fotce. :DD Promiň, teď to není mířené proti tobě, ale vždycky mě ty zrcadlové fotky na záchodcích někde rozesmějou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to :) taky bych potřebovala zajet do Ikei :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak to mě by se vysoký podpadky docela hodili, ono se 159cm se to nikdy neztratí :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo s těmi podpatky to znám, mám 175cm takže jsem na tom ještě hůř než ty :D už u 5cm podpatku nadávám jak jsem strašně velká :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chci vidět, jak bys uměla chodit v takových podpadcích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ráda bych ti to ukázala, ale bohužel jsem si je nekoupila, neboť nechci mít dva metry :) ale jinak je mi jasný, že mě znáš a víš, na kterých botech já umím chodit :))
      - mimochodem ve slovu podpatcích se píše T :*

      Vymazat
    2. Ještĕ, že jsi tak nesmírnĕ chytrá a nikdy se "nepřeřekla" :-)

      Vymazat
  6. v ikei sem nedávno taky brouzdala :D ty masový koule si tam nedávno dávala mamka:D jinak košile pěknááááá ♥

    OdpovědětVymazat