29. 8. 2013

Thursday


Dobrý ráno všem ! Včera jsem poprvý byla sama s malou Astrid a všechno bylo uplně super ! Po večeři jsem se s Brönwyn vydala do města (konečněě :D ) Dneska jdu na Au pair coffee v Lidingö a večer už konečně musím zkouknout ty nové PLL (když už mi ségra půlku řekla :D a vždycky jsem věděla že je Ezra debil !! :D )  a kdybyste mi chtěli poradit co mám denně vařit, tak bych byla jedině ráda :D 



8 komentářů:

  1. Ono se to těžko radí s vařením, když tam jí úplně jinou stravu :-D
    A to PLL zkoukni, nejlepší díl!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá snídaně :) co vařit? tý jo vůbec nevím, špagety, kuře :D :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. zapečené brambory, těstoviny (pokud to tam máte :D, řízky :-P

    OdpovědětVymazat
  4. špagetky a místo masa jsem dala opečenou klobásku na cibulce a rajčatovej protlak+jakékoliv koření a ještě salám suchej na kostičky, mňamka

    OdpovědětVymazat
  5. zkoušela jsem kuřecí plátky obalené v hladké mouce s červenou paprikou a pepřem, dochutila česnekem a je to moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak ta snídaně vypadá nejlíp!:)

    OdpovědětVymazat
  7. mm takovou snídani bych si taky nechala líbit:))

    OdpovědětVymazat
  8. Mmmm..ta snídaně vypadá úžasně :3 A to o Ezrovi mi dřív vyslepičil facebook! -_- :D

    OdpovědětVymazat