17. 8. 2013

Bowling

Opět a zase jsem se přesvědčila, že nemám talent na vůbec nic :D Včera večer jsme měli rodinný bowling sraz a já (jako obvykle) jsem první rozhodně nebyla :D Každopádně to byl fajn večer a po hodně dlouhé době jsem viděla tetu a strýce, který jsem neviděla ani nepamatuju :)



No a dneska jedeme do Tvrdonic na oslavu 90tin mojí prababičky, kde stejně budu jako řidič, takže budu akorát tak koukat na všechny ostatní !:D Pravědpodobě se ozvu zítra alespoň s nějakýma hezkýma fotkama (pokud se teda zadaří :D )


6 komentářů:

  1. Nebooj bowling mi taky moc nejde :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ve všem strašná, můžem si plácnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bowling jsem hrála jen párkrát, ale zatím mě stále baví :D (ještě jsem nebyla poslední, možná proto. Až to přijde, začnu ho nenávidět xD)

    OdpovědětVymazat
  4. Great blog! Maybe you want to visit my blog. i'm new to this http://ffrreedom.blogspot.com.ar

    OdpovědětVymazat