11. 8. 2013



Hejdå

Hokej nám skončil a k mému radostnému překvapení jsme vyhráli alespoň to 3 místo :)) zápas s Ruskem byl vážně zajímavý a napínavý !! takže gratuluji a zároveň hejdå hokej :D 


Dneska pojedu s našima do Mutěnic - oni si to vemou na bruslích (v takovým horku, že se jim chce :D ) a já autem za Terezkou :) Večer budu mít relaxační, protože už to vážně potřebuju :D před chvílí jsem si zaplatila letenku, takže za 15 dní zase hejdå Česko a to mi taky připomíná, že bych se měla zase dát do režimu zdravého jídla jako ve Švédsku, takže od zejtra !! (dneska máme svíčkovou a tý já neřeknu NE :D ) 

4 komentáře:

  1. ste zlaté !! :) ja som nejako hokej nesledovala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by odolal svíčkové <33 já teda též ne :-D

    OdpovědětVymazat
  3. to věřim že svíčkový neřekneš ne :DD jinak hezký fotky:) bože závidim ti ty tvoje vlasy...!!:D

    OdpovědětVymazat