1. 8. 2013

Thursday

Ráno jsem se probudila poměrně brzo - už v 10 :D následovalo trochu opalování na balkoně a po obědě jsem usnula znova :D (no dneska jsem extrémně unavená !! :D ) Odpoledne jsme se vydali do Mutěnic na ochutnávku vína a stráááááášně 'krásnou' procházku do vinic, kterou jsme si všichni náramně užili (já teda ze všech nejvíc protože to byl ten nejhorší kopec na celém světě :D - ale musím uznat, výhled tam byl krásný :) 
Když jsme přijeli domů, zašli jsme si na večeři, pač jsme všichni měli hlad jak nikdy na světě :D no a aby toho nebylo málo, po večeři jsem znovu usnula, ale to vytuhla snad celá rodina (co jsem tak neslyšela žádný ruch okolo) v 10 mě vzbudil Amadeus a co víc, už mě nenechá spát !! a ted nemám sebemenší tušení, co bude následovat, ale zítra jedme do tý Prahy, tak se konečně těším :))





5 komentářů:

  1. Jee, vy se mate! Taky bych chtela takove super vylety. Ja furt jen pracuju a pracuju :D A Praha? Hrozne vam zavidim! Uzijte si to :)

    OdpovědětVymazat
  2. v Praze si to moc užijte, je to tam krásný

    OdpovědětVymazat
  3. Ja chci taky lenošit:D a vyletovat:D misto toho se zacinam zapojovat do pracovniho procesu a zvykat si na hrbata zada:D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěknéé tý jo :))

    style-and-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Radši bych se podívala k vám na vinice, než do Prahy :)

    OdpovědětVymazat