18. 8. 2013

B-day party

Jak jsem včera psala, prababička slavila kulatiny a já jako řidič jsem seděla o perlivé vodě a koukala jak všichni pijí víno :D Musím říct, že i tak to bylo fajn, protože jsem potkala spousty mých tet, strýců, bratranců a sestřenic, které jsem neviděla snad rok a některé i víc :)
Domů jsme přijeli po půlnoci a já jsem šla s A. na skype, který jsme ukončili v půl 5 ráno, takže si dokážete představit, jak se mi ráno vstávalo ..  Dneska jedeme další návštěvu a od zítra mi začíná můj poslední týden v Česku a pak zase zpátky do Stockholmu :))




5 komentářů:

  1. Ten dort vypadá výborně :) Já taky na oslavách nepiju, ale já nepiju nikdy, takže mi to všichni spíš cpou :D

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo na to,že je prababče 90, tak vypadá krásně, určitě jste si to moc užili :)

    OdpovědětVymazat
  3. muselo to být fajn i o vodě :) hlavně ten dort teda vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen si užij poslední týden :)) Uzasný dort :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. týjo, ten dort vypadá nádherně!:) a tvá prababička také! :-)

    OdpovědětVymazat