14. 7. 2013

Weekend

Ahoj, přes víkend jsem bohužel neměla čas se ozvat a hned vám napíšu proč  :D .. v sobotu, jak už asi víte, jsem se konečně setkala se svojí budoucí Stockholm rodinou. No a jak to probíhalo??
V 7 ráno jsem vstávala, takže si dokážete představit, jak vyspaná jsem za ten týden byla.... Každopádně musela jsem se rychle nachystat a jet do Helsingborgu, z tama do Lundu a tam už jsem následně zjistila, že můj vlak byl zrušený kvuli opravám na trati ve Krsitianstadu. (supeeeer, mám to ale štěstí) takže mě čekaly další 3 cesty autobusem a když jsem KONEČNĚ byla na místě, čekala mě tam Alissa (matka) a malý Alfréd ( 3 roky) potom jsme společně vyjeli do jejich summerhousu, kde jsem potkala Po (otec) a Astrid (1,5 let) Všechno probíhalo super, dali jsme si oběd, já si šla hrát s Alfrédem, Astrid spala a potom jsme vyrazili na pláž .. více méně jsem měla možnost se co nejvíce seznámit s děckama, kteří jsou hrozně super. Astrid je strašně klidná a vypadá jak princezna :) Alfréd je divoch ale strašně roztomilý - takový Max akorát s hnědejma očima :D a nezstaví se s mluvením. Největší problem pro mě byl, že musím na ně mluvit anglicky i když Alfréd mluví švédsky, takže jsem občas žvatlala švédsky než mi došlo že nemluvím s Maxem (taky jsem ho několikrát pojmenovala Max a on mě zase Siri - podle poslední aupair :D ) No potom následovalo společné vaření a nakonec jsem se opět vydala směrem k domovu. No každopádně trať stále opravená nebyla, takže mě čekaly další přestupy autobusem, ale naštěstí jsem všechno zmákla a domů jsem se dostala kolem 11 večer :D 

bohužel - tohle je má jediná fotka ze soboty, protože jsem neměla čas sebou tahat iPhone všude kam jsem se hnula :D a navíc by mi to bylo blbé. Každopádně můžete vidět jak pěkné mám moje pravé koleno, které vypadá takhle suprově už od dubna, kdy sem musela na pohotovost a jestli to tak bude navždy, tak mě asi trefí :D 

no a co se stalo v neděli si můžete přečíst když si rozkliknete na celý článek :)



V neděli jsem vstávala sice v 10 ale cítíla jsem, že bych spala víc !:D bohužel jsem nemohla, protože Janne, Anna a Max byli pozvaní na křtiny a k nám přijela na navštěvu nová aupair z Polska - Aleksandra. Já jsem ráda, že jsem ji mohla poznat protože je to hrozně super holka, milá a strašně sympatická, až mě mrzí že nebude bydlet blízko mě :D každopádně jsem ráda, že můj Max bude mít takovou fajn holku :) 
S Aleks jsme dopoledne vyrazili do města, protože si potrebovala koupit jízdenku a já jsem jí mohla ukázat, kde co je a jak to tady se vším chodí. Dali jsme si kafe v Espressu, kde jsem nebyla ani nepamatuju takže mi za to stálo rozměnit ty peníze, co si šetřím na doma :D a potom jsme jeli zpátky domů, kde už čekali Anna a Janne s tím, že pojedeme do nedalekého malého, ale roztomilého městečka na fiku. Tak jsme všichni společně vyjeli, Max se prospal v autě a když jsme byli na místě byla jsem vážně mile překvapena. Kavárna byla totiž na takovém 'kopci' přímo u moře a bylo to uplně fantastické. To místo vazne bylo nadherné a celkově to tam působilo moc dobře. Tam jsme si dali kafe, něco k jídlu, popovídali si (teda hlavně vyzpovídali Aleks) a potom už nám nezbývalo než jet zpátky. Doma jsme já a Aleks dostaly úkol - vařit večeři :D nakonec jsme se shodli na karbenátkách s bramborama a salátem a musím uznat, že se nám to dost povedlo, což na štěstí uznala i Anna i Janne :) jako desert jsme připravili čokoškovou dortu (všemi milovanou) a potom jsme šli na skype s Aleks rodinou :) No celý den jsme zakončili tím, že jsem vzala Aleks na pláž k moři, dala jsem si sprchu a hurá do postele. Zítra začínám v 8 hodin ráno, takže jdu spát co nejdříve :D Tenhle týden jsem si řekla o hodiny navíc, ať mám co nejvíce penez :D a teď už zbývá jen 5dní (skoro 4 ) a letím zpátky domů :) ve čtvrtek bude rozlučková večere, nějaká party a já jim můžu předat moje dárky.. no a pro mě to teď už jen znamená začít se balit a modlit se, ať se vlezu do 23kg :D











5 komentářů:

  1. Myslis, ze ti po tehle rodine bude hodne smutno? Ja nevim. S Maxem se k sobe tak hodite. Vypadate jako bratr a sestra, ale chapu, zd chces do Stockholmu, je to vetsi mesto, vic moznosti a tak :) Jsem rada, ze mas dobry pocit z nove rodiny. Ja te fakt obdivuji. Byt na tvem miste tak nevim, jsem totiz hrozne stydliva :D Jak ty to delas?

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jestli to máš správně nebo ne, ale taky znám jednu Alexandru a je tam právě to X, ona tam má opravdu to ks, jako AleKSandra ? zdá se mi to hrozně nepřirozené :-D Moje je právě Alex a ne Aleks, ale neber to zleeee:-)
    Ale jinak max je nádherný a doufám, že se ti u další rodiny bude dařit tak jako u téhle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, mám to správně :) Ona je z polska a jmenuje se opravdu s KS :)

      Vymazat
  3. Je super,že sis to užila s novou rodinou a taky ti dobře padli do oka. Maxíkovi se po tobě bude určitě moc stýskat, ale myslím si,že určitě k nim azse třeba někdy přijedeš na návštěvu. Určitě se vejdeš do ožadované váhy na kufr, krásně si užij poslední dny u nich :)

    OdpovědětVymazat
  4. snad se ti bude v nové rodince líbit :)

    OdpovědětVymazat