31. 7. 2013

Wednesday

Jelikož jsem včera zapila svoje narozeniny se ségrou až moc..., dneska jsem vstávala v půl1 odpoledne - no co, alespoň jsem se pořádně prospala :) S Amadeusem jsme vyrazili na nákupy, můj taťka nám uvařil večeři a nakonec jsme se všichni tři vydali do nedalekýho baru hrát golf. Já, jako obvykle, jsem prohrála, jelikož jsem nemožná ve všech sportech či hrách (ať už jde o bowling, golf, tenis, kulečník atd atd) Teď čekáme až se nám stáhne film (kdo uhádne jaký žánr budeme koukat tak má u mě veliké plus :D ) a zítra vyrážíme do Mutěnic na ochutnávku nějakých vín a pozdravit moji Terezku :)) V pátek se chystáme do Prahy, tak snad nám to vyjde.. no a po víkendu musíme vyrazti do aquaparku, pač oba dva potřebujeme nějaký to opálení :D


2 komentáře:

  1. užijte si to Leničko naplno, nic si z toho nedělej, já vždycky prohraju taky v bowlingu :D

    OdpovědětVymazat
  2. horror to bude?:D jinak Praha je sen, chci tam taky s láskou jet. jenže NO MONEY ted:D a aqapark me taky láká:D tam bych jela o víkendu zas:D a vůbec se mi líbí jak mi tu dáváš typy na nudu. thank u L.<3 ;D:))) jinak uzivej a pochytej nejakej ten bronz, tez jsem na tom bídne, takže se pokusim zachranit samoopalovakama:D

    OdpovědětVymazat