17. 7. 2013

Wednesday

dobrý večer ! asi před půl hodinou jsem se po dloooooooouhém dni konečně dostala do postele :D ráno jsem začala pořádně balit, třídit věci co vyhodím a co si vemu zpátky domů - taky jsem se u toho dobře nervovala :D jeslti já ten kufr zapnu a nebude mít víc jak 23kg, tak budu štěstím bez sebe :D (doufejme, že o půjde :D ) .. ve 12 jsem začala s mým posledním úklidovým dnem a potom už začaly přípravy na večer :) 
Janne pozval pár přátel na večeři, tak jsme s Annou měli co dělat, abychom všechno stihli přichystat. Nakonec se vše povedlo a dopadlo to skvěle. No a já už jsem jen hrozně unavená a jdu spát. Zítra mě čeká poslední pracovní den, který mi začíná už v 7 ráno ! no a večer už bude rozlučková večeře a párty :D







3 komentáře:

  1. To je zvláštní, že už odjíždíš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný jídlo, určitě to s kufrem vyjde

    OdpovědětVymazat
  3. užij si rozlučkovou večeři i párty :)

    OdpovědětVymazat