19. 7. 2013

Thursday

tak se ozývám dnes už naposledy a to s pořádným, smysluplným článkem.. bez nadávek na kufr atd :D .. ráno jsem vlastně začínala už v 7 - uplně zbytečně, neboť jsem do půl9 seděla a čekala až se všichni vzbudí :D - DOKONCE I MAX SPAL ! .. Janne se vzbudil s pořádnou kocovinou a na celý den zmizel pryč, Anna musela do Malmö a tak jsme si na sebe s Maxíčkem zbyli. Alespoň jsme si užili poslední pořádný společný den. Max byl dokonalý celý den, byl hodný pořád si hrál, smál se atd.. a věřte mi nebo ne, takové dítě se vám ani nechce opouštět ... :( 
Janne přijel kolem 5 i se svým dlouholetým kámošem Pedem a já jsem si konečně mohla dát sprchu a jít se chystat na večeři. Jeli jsme do jejich oblíbené pizzerie. Domů jsme se vrátili v 10 večer, udělali jsme si kafé a dali si můj cheesecake, který jsem dnes dělala poprvé a musím uznat, že se mi teda kruci povedl !!:D (i když ze začátku vypadal že to bude katastrofa :D
Taky přišlo na předávání dárků a já jsem měla dvojnásobnou radost. Za první protože můj dárek udělal všem radost, takže jsem ráda, že se mi překvapení povedlo a že to ani nečekali. No a za druhé protože jsem dostala ten nejlepší a nejpotřebnější dárek, který jsem si vážně přála ! ( i když to zní ironicky - myslím to vážně ) PŘÍRUČNÍ ZAVAZALO - malý kufřík !! sladce zelený a udělal mi tu největší radost, protože jsem nemusela vyhodit další pár botů, mohla jsem zachránit šál a nemusím rvat všechnu kosmetiku a knížky do kabelky takže třikrát huráááá nemusím si ho pořizovat doma :D (protože můj původní plán byl koupit si příruční kufr doma, jelikož ve švédsku ho s tím mým cestováním vážně nutně potřebuju :D )
No a teď už jsem se konečně dostala do postele.. předemnou je poslední noc v téhle posteli, můj pokoj už je naprosto prázdný a vypadá to fakt divně ! .. Zítra ráno uklidím a dám dopořádku poslední maličkosti, pojedu s Annou nechat ostříhat Maxe, dáme si nějakou fiku nebo oběd a ve 4 se rozloučíme a já odletím směrem do Vídně... 
Když jsem dneska Maxíčkoví říkala, že poletím zpátky domů tak se mě zeptal ' A MŮŽU JET S TEBOU? A MŮJ MEDVÍDEK MŮŽE TAKY LETĚT S TEBOU DO ČESKA? ' ... no kéž by si mohl Maxíčku ♥ .. je divný si jen představit že už neuslyším JA'LL OKSÓ HÁ ! (já chci taky - jag vill också ha) nebo MAŠEN OKSÓ, NEJ TACK !, INTE BLÖJA NEJ NEJ, HJÄLPA MIG, BLOSA BUBUL ( bubliny) a další z jeho hlášek :) Každopádně, čeká na mě Stockholm, který ačkoliv je daleko, není to až tak hrozné, že bych nemohla mého Maxíčka navštívit, podívat se na Ebbu a celkově přijet to tady znovu oblíhnout, jak jim to tady jde :) Takže zatlačit slzy, vždyť já zase brzo přijdu :)) .. ačkoliv mě někdy neskutečně dokázali vytočit, tak jim patří mé veliké DÍKY, že kvůli nim jsem se mohla dostat do Švédska, rozkoukat se tady a že jsem měla tak super 'rodinu' a to nejúžasnější dítě pod sluncem ! ♥
No, tak můj původně velice stručný článek (jak jsem si myslela předtím) jsem trošku zdelšila a to zdaleka jsem nenapsala všechno co se mi teď honí hlavou.. musím to jít zaspat a zítra si těch svých posledních pár hodin ještě užiju :)) 









5 komentářů:

  1. Užívej si tam tedy ještě ten zbylý čas :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je dojemný :) doleť v pořádku domů

    OdpovědětVymazat
  3. ja by som článok asi ani nedopísala, toľko by som plakala.. Z fotiek to vyzeralo tak, že si tam naozaj bola spokojná, Max je krásne dieťa, Švédsko je prekrásne.. musí to byť ťažké od nich po takmer roku odísť :/

    OdpovědětVymazat
  4. je to moc smutný,že musíš pryč, ale jak říkáš taak se za nima zase někdy stavíš, ten kufřík je krásnej a určitě je perfektní,že nemusíš ty věci dávat pryč

    OdpovědětVymazat
  5. ach, on je vážně sladký !:D:)

    OdpovědětVymazat