11. 7. 2013

Thursday

Dnešek od rána až do pátečního rána patří jen mě a Maxovi :D .. dopoledne jsme vyjeli na výlet do Helsingborgu, zašli na procházku okolo moře a hurá na zmrzlinu ! :D to mi věřte, že Max byl moooc šťastnej a špinavej až na ušima :D Vytuhnul v autobuse a bohužel nechtěl pokračovat ve spánku doma, takže teď tady kolem mě skáče a hraje 'golf' :D no alespoň mi večer brzy usne :) 
Teď volám se ségrou na skype a za večer mám v plánu jít si sednout na novou sedačku co máme na terase a udělat si takový večerní chillin :D Nooo a už jsem za 8 dní touhle dobou na cestě na letiště :D ♥







4 komentáře:

  1. Jak kouká, aby mi zmrmzku nikdo nesnědl :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásnej je, s tou zmrzlinkou jak si jí hlídá

    OdpovědětVymazat
  3. Když to porovnám s fotkama jak jsi začínala a ted :O On tak vyrostl. Sladous :D:)

    OdpovědětVymazat