16. 7. 2013

The last ice-cream

Ráno jsem vstávala už v 7 a hurá za Maxíčkem .. ten byl dneska otravný, až to nebylo hezké (je tak, když ho rozmazlí a pak si ho nevšímají celé dny) každopádně v 11 se Anna vrátila a já mohla vyrazit do města na poslední společnou zmrzku s Ester a dokonce nás přišel navštívit i Sergio ! .. Já jsem taky konečně mohla poznat Terku, se kterou jsme potom společně prošli Helsingborg a zbytek času jsme strávili sezením na lavičce a kecáním a to bylo moooc fajn. Zjistili jsme, že máme mnoho společnýho a je vážně škoda, že přijela zrovna, když já odjíždím :D
Teď mě čeká chvilka pauzy a poté hurá znovu za Maxem, protože Anna s Jannem mají svůj poslední DATE TIME :) 

nejlepší zmrzlina světa :) 


9 komentářů:

  1. jak to tak čtu ty články, tak si to tam fakt užíváš!:)) je to hezké:)) ... a na ty jídla tam nemám slov:D jí tam dost zdravě.. a to sladké.... mm <3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasný blog, projela jsem si teď pár tvých článků a musím říct, že se dobře čtou. Jk dlouho už vůbec ve Švédsku jsi?

    OdpovědětVymazat
  3. krásná zmrzlina vážně, děti se nemají rozmazlovat,pak jsou omrzelé jak píšeš

    OdpovědětVymazat
  4. dělat mi chutě takhle večer?:D hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow ta musela dobře chutnat! :)

    OdpovědětVymazat