6. 7. 2013

Saturday - Ystad & Malmö

Ahoj ! je to asi 20minut co jsme se s Ester vrátili z dnešního výletu ! K mému štěstí jsem do 4 ráno volala s A. takže když jsem vstávala v půl10 tak jsem nadšená nebyla :D ale vydali jsme se do Ystadu, který byl naprosto dokonalý ! ♥ takové maličké roztomilé město (připomínalo mi Lund) .. všude byly vysázené růže, prošli jsme nádhernýma parkama a vážně jsem si to užila :) 





Další výlet následoval do Malmö - ačkoliv neplánovaně, jelikož jsme nestihli vlak o 6 minut :D Každopádně, asi to byl muj poslední výlet do Malmö a počasí bylo uzasne, takze mi to udělalo radost :) Dali jsme si zmrzku která byla uplně dokonalá a užívali slunce :))



Potom jsme to vzali ještě k Ester domu, šla si pro oblečení na workout - bydli celkem daleko od vlaku a čekalo tam na nás jediné kolo :D tak jsem se jako za mladých let svezla na nosítku :D musím uznat ze to byla sranda -!! potom jsme vyjeli koupit Colu a k nám jsme se dostali až v 9 .. teď už si půjdem zacvičit, neco popijem, pokecame a pujdem spat :D jsem hrozně unavená a zítra je v plánu opalovací den na pláži ♥ 



1 komentář:

  1. Já ti tak závidím! Hned bych taky někam jela, cestovala...mezitím tvrdnu v Čechách, grr..Ale zítra se už musím přesvědčit, že Čechy mohou být i krásné nějakým supr čupr výletem někam :D Moc vám to sluší!:)

    OdpovědětVymazat