23. 7. 2013

Jag älskar Tjeckien !


Proč miluju právě česko?? 

 Tak tohle musím přiznat, že mi chybělo :D 37 °C na slunci, super opalování, jít se ochladit, dát si zmrzku, sluneční brýle a užívat si pravé léto :)) 
Dneska jsem ráno vyrazila na úřad vyřídit si občanku ... ach jooooo DVĚ HODINY  a to nepřeháním ani omylem, jsem tam seděla a čekala jako blbeček .. ve vnitř jsem byla asi 5minut a všechno bylo rychle vyřešeno.. NOOO teď už si ji jen za par tydnu vyzvednu a všichni budou stastní :D
No potom jsme s Kačou sli navstivit Lucku a jejího maličkyho Tomáška ♥ :D takový roztomiloušek, z toho jsem měla takovou radost jak je krásný :D
Po obědě jsme jeli s babičkou, dědou a malou Lucko na výlet na Nové Mlýny, kam jsem jezdila jako maličká holka na dovolenou od 3let kazdy rok :D






5 komentářů:

  1. na nových mlýnech je to krásné :)
    užívej sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Malý Tomášek je krásné miminko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tady právě ty tepla štvou :D

    OdpovědětVymazat
  4. mimčo já krásný, já miluju tyhle vedra, jak říkáš..opalování,ochlazení, prostě nádhera

    OdpovědětVymazat
  5. Se mate holky! Poradne si to uzijte :) My tady nemame az tolik, ale porad je vedro :D

    OdpovědětVymazat