8. 7. 2013

I've got Swedish personal number !


.. sice jen to přechodné ale počítám s tím, že si najdu ve Švédsku práci a budu tady chtít zůstat, takže jsem z toho ráda tak či tak :D a konečně si můžu nechat udělat kreditní kartu !!! KONEČNĚ :D 

No, vikend mi utekl jako voda (bohužel) a mě už zbývá jen 11 dní tady :) V neděli jsem si pěkně spálila záda a nohy ze zadu, ale k mému štěstí to ani moc nebolí :D Ve středu pojedu do Väla (opět) nakoupit něco malého pro děcka, protože v pátek pojedu navštívit moji budou Sthlm rodinu a moc se těším :) i když jsem trošku nervózní :) 

poslední Nutella party s Ester ! 

 opalování na pláží 


2 komentáře:

  1. Co bych dala za nějaké opálení! Všichni se mi směji, že mám nohy jak mrtvola :D Vsadím se, že si tě v té nové rodině 100% oblíbí, podle mě ti jde au-pair skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. já myslím,že nemáš proč být nervozní, možná bych byla z toho,že bych nevěděla jak se budou chovat a tak,ale já si myslím,že určitě tě přijmou v pořádku. Užívej si poslední dny a držim ti palce,aby si byla štastná :)

    OdpovědětVymazat