20. 7. 2013

Hejdå Sverige - Hej Tjeckien 

Tak už jsem zase zpátky v Břeclavi :) Včerejšek byl dlooouhý den, plný loučení a pro mě i uklízení a dochystávání posledních blbostí :) Anna ráno vzala Maxe ostříhat vlasy (teď vypadá moooc sladce :D ) a potom jsme jeli dát si poslední fika s úžasným dortem ♥ .. Když se Janne vrátil z práce, měli jsme ještě jeden malý dortík a kávu. Pak už mě doprovodili na autobus, rozloučili jsme se a já jsem putovala na letiště :) 
Tak mě čekali dvě hodiny nudy bez wifi, tak jsem si pustila PLL, které jsem sledovala na druhé straně letiště, takže jsem utíkala jak nejvíc to šlo (a že to moc nešlo s kufříkem) z Déčka na Áčko, ale tak, stihla jsem to :D .. nejvíc mě nervovalo, že jsem si absolutně nemohla nic koupit, protože jsem neměla žádné dánské peníze a vážně mi přišlo zbytečné si na ty dvě hodiny nějaký rozměňovat ... 
Na letišti mě čekali naši a jeli jsme domů. Spát jsem šla kolem 1 ráno - byla jsem unavená jak nikdy a víte co?? ráno jsem vstávala v 8 !!:D tak kdo to kdy viděl, takové brzké vstávání :D Teď mě čeká nějaká normální (konečně :D ) snídaně, návštěva babičky číslo jedna a pak jedeme do Mutěnic (vážně tolik výletů hned první den ... ) no a večer už se ségrou jdeme ven !! :D konečně taky :)




6 komentářů:

  1. Maxíček je vážně krásnej kluk, i když je maličkej ještě tak je sexy ;-) bude z něj pěknej chlap vážně moc. Užij si ty krásný dny doma

    OdpovědětVymazat
  2. prej normální snídaně :D to znamená co? nelíbilo se stravování ve finsku?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Se divím, že jsi tak hubená, když ve Švédsku máte ty vaše Fika a obrovské zmrzliny a takové ty sladké bambule s krémem, mnáám :D

    OdpovědětVymazat