18. 7. 2013

Hate my life !

aneb narvat do kufru všechno co tu mám, zavřít ho a vlézt se do 23kg je fakt psycho !! konec jsem vyřadila troje páry bot (plus jedny jsem zapomněla ještě zabalit :D ) neskutečně moooc oblečení (asi 6 plných igelitek) všechny šampony, mýdla atd jim tady s radostí ponechám a celkově jsem vytřídila miliony věcí co domů rozhodně nepotáhnu.. po vyřazení půlky věcí jsem zjistila že můj kufrt má 26kg SUPER .. takže vyřazování pokračovalo a pokračovalo .. musela sem vypít Martinovi energy drink :D a přesunout všechny knížky do kabelky.. no uvdím jak to nakonec dopadne, ale dostala jsem se na krásných 21kg !!!:D


6 komentářů:

  1. Já bych si asi radši doplatila za nadváhu, než vyhodit půlku věcí.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty letištní limity jsou hrozné. :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo si frajerka,ale taky bych si možná doplatila za nadváhu

    OdpovědětVymazat
  4. Chudák Martin :-D jsi šikovná, ale!

    OdpovědětVymazat
  5. :D já odlétám do anglie a můžu si zít 32kg, horší to bude ale nazpátek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Uf, ještě že tak. To znám! Já se celou dobu v Anglii bála, aby mi cestou zpátky kufr nevážil moc a nankonec vážil jen 15 kg ( mohl mít 22 :D).

    OdpovědětVymazat