29. 7. 2013

Good morning !

kdo hádal, že do vídně jedu pro Amadeuse - uhodl :D :) vyzvedla jsem ho včera na letišti a věřte mi nebo ne, byla to nejhorší cesta autem. Ať už tam či zpátky... ačkoliv jsme měli otevřený okna bylo to na chcípnutí a unavující. Každopádně - přežila/i jsme :D
Dneska pojedeme do Brna ať taky něco vidí z té naší krásné Moravy, potom ho vemu do kina na horor (to mě asi trefí, pač nejsem zrovna milovnice hororů a ještě k tomu v kině :D ) a večer se uvidí.. :) 



8 komentářů:

  1. to je zlaté, že za tebou prišiel! :) Rodičia ho už poznajú? alebo to bude prekvapenie?

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že se sem přijel podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásně si to užijte, pochopila jsem to správně,že je to tvuj kluk nebo jen kamarád?

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvědavá, jestli se mu u nás bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé :-) pěkně si to užijte :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Užijte si to :)To zvládneš v tom kině. Já se třeba nemůžu v kině dívat ani na reklamy hororů, natož na celý :D

    OdpovědětVymazat
  7. užite si to a pekná fotka :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat