5. 7. 2013

Friday

konečně je tu pátek a předemnou víkend, kdy jsem sama doma ♥ Janne, Anna a Max jeli někam nahoru navšítivit Janneho sestru, takže pro mě to znamená můj poslední free víkend :) 
Dopoledne jsem se rozhodla jet do IKEA a Väla, abych zařidila nějaký věci - dárek pro ně :) Nakoupila jsem všechno co jsem potřebovala, vyvolala potřebné fotky a vážně jsem z toho měla radost ! 



No, ale to bych nebyla já, aby se mi nestala MALÁ nehoda.. takže mi prasklo sklo toho hlavního obrazu ... vážně nejradši bych si za tu svoji netrpělivost liskla :D takže to nebyla moje poslední návševa IKEA a budu muset co nejdřív vyrazit znova :D 


ale i tak je tu pozitivní věc na dnešku .. poprvé za celou svoji dobu tady jsem si pujčila auto - nádherný veliký volvo, který jsem si vzdycky přála vyzkoušet a dneska jsem měla tu možnost ♥ vážně nejlepší auto, jaký jsem kdy řídila :)) no ted uz jen počkam na Ester a muze začit naše poslední nutella party :D



5 komentářů:

  1. To bude krásný dárek :-))
    Užij si poslední víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uplne jak ja, tez se mi vsechno rozpada pod rukama :D ale hezky napad ty fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Budou mít určitě radost :)
    Tak návštěva Ikei musí být vždy supér, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěle vymyšlený dárek. Miluji fotky, zachovají tolik vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat
  5. užasný dárek, myslim,že musí být nadšený,já jednou řídila volvo a je to božskej pocit teda :) takže ti rozumím

    OdpovědětVymazat