25. 7. 2013

Brno - NEW IN


Haa !! tady bych vám ráda ukázala pár kousků z dnešního nakupování v Brně. Jako první jsem si koupila sportovní kraťase a běžecké boty Adidas ... (no brzy už mi to běhání začne :D )


Hodil se mi i nový světlý přehoz .. 


Džínová košile, kterou jsem si zamilovala :) 



a obyčejný kalhoty 



7 komentářů:

  1. Tu kosili a kratasky na behani buch brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. kraťasy a boty jsou perfektní, pěkně sis vybrala

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný věci :))ta košile je supeeer !!:)kde si jí koupila a za kolik ?:) včera sem byla taky v Brně nakupovat ve vaňkovce...všude slevy!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vesta nebo košile je vážně boží :3

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi košile a šortky na běh. Taky by se mi nějaké hodily.:-)

    OdpovědětVymazat