27. 7. 2013

Saturday

Po včerejší párty jsem se teda ráno necítila nejlíp a v noci jsem naspala pouhopouhé tři hodiny, takže si určitě dokážete představit, jak aktivní jsem dnes byla :D Odpoledne jsme měli rodinnou oslavu mých a bráchových narozenin a teď večer půjdu spát k ségře, neboť je sama doma :D
Zítra mám v plánu jít někam k vodě a opalovat se a večer máme s taťkou výlet do Vídně a pro vás je už jen taková hádanka proč :D :))

zítra se krásně opálím !! (tento rok jsem celkem spokojená :D tak snad to nezakřiknu)


5 komentářů:

  1. Jéé, tak vám to vyšlo! To jsem ráda, užívejte :-) (to teplo, protože ve Švédsku prší a je ošklivo :-D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se úplně bojím dnešního rána! V Ostravě má být 40°C! Aaa :D Taky bych chtěla do Vídně :)

    OdpovědětVymazat
  3. já se letos opaluju božsky, jsem moc ráda...tyjo do Vídně...tak to nevím proč, nové auto nebo netuším

    OdpovědětVymazat
  4. Do Vídně pro tvého přítele?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se konečně opálila alespoň u moře,ale určitě se v těchto dnech opálíš ! :D :)

    OdpovědětVymazat