2. 7. 2013

17 days left !

Ahojte, dneska jsem od rána na nohách.. vlastně od včerejška jsem se skoro nezastavila :D Včera tu znovu byla na večeři Janneho sestra, takže jsme s Annou měly plno práce s vařením večeře a připravování dezertu .. Svým způsobem hrozně nemám ráda to, že 'v práci' končím v půl 7 a ztvrdnu tady s umýváním nádobí a obskakováním všech až do 10 večer ... 
Do postele jsem se tedy dostala se vším všudy po 11 a pak už byl čas na spánek, neboť mě dnes ráno čekalo příjemné vstávání ve čtvrt na 7 .. (agggrh) Každopádně jsem si dopoledne hezky zacvičila, dala super sprchu a teď už za hodinku vyrážím pro Maxíčka :))

Maxíčkovi se taky ráno nechtělo !!:D

3 komentáře:

  1. No to je úplný andílek když tak hezky spí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Božínku, to je slaďouš :-) a s tou prací, to máš blbý no, měli by ti to počítat, jako přesčas.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeziis, on je tak sladky, ze bych ho ani vzbudit nedokazala. Mimochodem Leni! Myslim, ze ve Svedsku mas to stesti, ze si muzes objednavat popularni Glossy box, i kdyz si nejsem jista, ale kdyby ano, tak ti to zavidim. My se v Cesku musime spokojit s tim, co je no :D:)

    OdpovědětVymazat