2. 6. 2013

Zpět do blogové nálady..

Takže jsem se rozhodla, že to s tím blogem teda vemu vážně :D .. Chci začít s novým desingem, úpravou blogu atd, ať to tady trošku oživím :) 

Jak už jsem se jednou zmiňovala, na konci sprna se stěhuju do Stockholmu - vím že je to až za dlouho, ale tak mě nějak napadlo, že s novým začátkem by mohly přijít i nové zajímavější články :) Pokud se mi to povede - není nic jistého :D chtěla bych začít šetřit na nějaký ten pořádný foťák se kterým by mohlo přijít i na natáčení videí .. To je však ještě ve hvězdách a nechci nic slibovat :D

Pokud vy, máte nějaký typ, nápad nebo přání na nový článek, napište mi buď do komentářů a nebo na ask :) vážně ocením každý nápad :))

Plus na celý srpen jedu do ČR, ( teda na skoro celý srpen ) takže se budu blogu věnovat víc než v posledních dnech a taky nebudete muset číst pořád ty skoro stejné články :)

No, tímhle sem vás chtěla jen informovat a jelikož mám dneska 'lazy sunday', tak počítejte s tím, že se ještě určitě ozvu :)


4 komentáře:

  1. Jj bylo by super , kdyby si psala a fotila víc i Švédsko :) protože přeci jen stále jakoby fotíš sebe a svoje zážitky než Švédsko.. a videa a design je skvělé oživení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super budu se těšit na tvé články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu tě přijet do Švédska navštívit? :-D Já jsem určitě pro články o Švédsku :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Tyo... Videa by byla super :) Ale dokopat se k nim je něco :D Jsem ráda, že nakonec nekončíš :))) Dělá mi to radost.

    OdpovědětVymazat