1. 6. 2013

Weekend

Včera jsem si konečně pořádně odpočinula :) po obědě jsem vyjela do Helsingborgu abych si mohla vyřídit švédské personální číslo... horší úřad než v Česku.. fungovala jedna 'pokladna' a předemnou bylo 12 lidí.. byla jsem tam (to nemyslím obrazně ! ) celou hodinu !!! Tak snad mi to čekání stálo za to :D.. každopádně počasí bylo dokonalé, takže jsem konečně vytáhla ven taky své šatky :) poté jsem jela za Ester s plánem, že půjdeme na pláž.. No každopádně, když sem přijela tak se uplně zamračilo a nakonec z toho byla i bouřka :D Večer přijeli Julia a Syri, uvařili jsme si večeři a pak už koukali na 100x okoukaný film - Pitch Perfect :D Domů jsem se dostala v 1 ráno totálně vyřízená, takže dneska ráno jsem se pěkně prospala :D .. Po úžasné sprše si teď sedím venku na terase :) Odpoledne pracuju, takže půjdem s Maxem na hřiště, na zrmzku a možná přijede i Ester :) a v neděli si udělám nějaký hoooooodně lenivý den (snad i s opalováním :D )
užijte si váš víkend :))


5 komentářů:

  1. To ti závidím, že si nosíš saty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro jako v Řecku v bance :D A ty šaty ti moc sluší, hlavně ta barva :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, nádherné šaty :)

      Vymazat
  3. Kruci fix! :D Jaktože je u vás ve Švédsku teplo a u nás hnusně a prší? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně také závidím počasí :D , šaty ti sluší :)

    OdpovědětVymazat