15. 6. 2013

Weekend

Sobota mi začala hezky pracovně :D Max mi usnul v kočáře už při cestě na hřiště a tak jsem volala se ségrou na skype - začínáme plánovat prázdniny na které se neskutečně moc těším (skoro jako když sem chodila do školy :D ) taky už se mi to blíží, protože odlétám pravděpodobně už 19.7  a zpět se budu vracet koncem srpna, ale to už pěkně do Stockholmu :)

Teď se chystám na Sergiovu párty - je to jeho oficiálně první rok ve Švédsku a to se musí oslavit :)) Takže zítra vám napíšu nějaký super článek o jeho párty s hooodně (snad :D ) fotkama :) No a jelikož je Sergio perfekcionalista a chce mít svoji párty v duchu modré barvy, nezbývá mi nic jinýho než vzít můj super lak na nehty a jít do modra :D (no to je tak, když nenosíte modré věci :D )



2 komentáře:

  1. Takovou party bych si taky nechala libit!:D a moc pekna fotka v menu ta se povedla

    OdpovědětVymazat