12. 6. 2013

Wednesday

K velkému překvapení pro mě, Anna a Janne se vrátili už včera !:D (já celou dobu počítala s tím, že přijedou až dneska) Oba dva byli neskutečně unavení - to víte, ten časový posun :D a tak jsem odešla radši stranou, protože se chtěli věnovat Maxovi a babči, tak sem tam nemusela zaclánět. Večer jsme grilovali a fakt jsem byla ráda, když jsem se potom dostala do postele. 

Dneska ráno jsem se byla rozloučit s babčou, která už jela domů ( bude se mi po ní i po jejich salátech stýskat ! ) a teď už si konečně stahuju PLL ♥ no, odpoledne se stavím pro Maxe do školky a půlka týdne bude zabitá a jediné dilema, co musím vyřešit je jestli se koukat na PLL teď a nebo až večer :D


super šopák od babči :)


5 komentářů:

  1. Taky bych grilovala sakra a nějaký dobrý salát bych si dala taky :D Tyjo PLL <3 konečněěě už taky stahuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde stahuješ PLL? Já nemůžu najít nikde :-(

    OdpovědětVymazat
  3. úžasnej salát, těšim se na PLL,kdepak ho stahuješ?

    OdpovědětVymazat
  4. Mnam hned bych si šopák dala! :))

    OdpovědětVymazat
  5. šopák nejlepší<3 a na PLL jsem zvědavá teda!:)

    OdpovědětVymazat