13. 6. 2013

Všechno hezký, jednou končí..

Aneb - Julie příští týden odjíždí domů, Isabelle nám odjela už před měsícem, já a Ester odjíždíme za měsíc a Sergio zůstává v Helsingborgu. Nějak zvlášť jsem o tom předtím ještě nepřemýšlela, ale poslední dva dny tak nějak přemýšlím o všem a dochází mi, že je vlastně už vůbec nemusím vidět.. ? (i když mi všichni slibují, že přijedou do Stockholmu a já navštívím je) Vždyť díky nim (samozřejmě i díky Anně, Jannemu a Maxovi) jsem tu prožila dokonalý rok plný zábavy ! 
 (víc v celém článku)




Nedávno jsem mazala 'Isabelle' číslo, které bude patřit nové aupair a říkala jsem si, jak zvláštní to je.. za chvíli budu muset smazat i všechny další čísla.. Bude divné až nebudu moc zavolat Ester a postěžovat si do telefonu, co mi dneska stalo... Bude zvláštní až už se nikdy nepodívám k Julii domů, až nebudu vedět jak se mají Filip s Hugem nebo kluci od Sergia.. a co bude nejdivnější, když nebudu mít ani tušení, jaké nové slova říká náš Max a jak zase vyrostl :)

 

Tak či tak, já věřím, že se navzájem budeme navštěvovat a budeme pořád v kontaktu :) přece jen kdo se jen tak podívá do Německa, Španělska či Anglie bez toho aniž by platil hotel ??:D a já jsem nejšťastnější, že jsem mohla vůbec poznat tak skvělé lidi a všem z nich patří můj dík, za to jak úžasný rok jsem prožila :))


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. nene, bude to rok 3.9 ale zaokrouhleně to bude rok :D

      Vymazat
  2. Ten čas hrozně rychle utíká :) Užila sis teda skvělou zábavu :P

    OdpovědětVymazat
  3. budes mat ale kopec uzasnych spomienok!

    Inak dnes recenzia na super jednorazovu masku :) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/pouzivate-jednorazove-pletove-masky.html

    OdpovědětVymazat
  4. Počkaaat tys ale říkala, že tam zůstaneš né?:)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle by mi asi bylo líto opustit, protože já jsem taková "cíťa", že jak si na něco zvyknu, už bych chtěla, aby to tak zůstalo... já teda i za tebe doufám, že s rodinou budeš v kontaktu a budou ti posílat Maxíkovy fotky a i fotky nového miminka...x)
    IchbinTeufelin

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přesně tohle by mi bylo hrozně líto, když bych věděla, že končí něco, na co jsem si zvykla, co jsem si oblíbila a prostě tak... já jsem taková "cíťa", že jak si na něco/někoho zvyknu, tak bych chtěla, aby to tak taky zůstalo...xD
    já teda i za tebe doufám, že s rodinkou zůstaneš v kontaktu, že ti třeba budou posílat Maxíkovy fotky a fotky nového miminka...x)

    OdpovědětVymazat
  7. Sorry, za vložení dvou komentářů, ale při přidávání mi to vypadlo, tak jsem nevěděla, jestli se to odeslalo xD

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel to tak chodí, ale snad zůstanete v kontaktu :) I když to nikdy nebude jako dřív, ale třeba potkaš další spoustu lidí a na tyhle budeš s radostí moct vzpomínat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem teď v Německu a neumím si představit, jaké to bude, když se za rok budu loučit s těma čtyřma mrňatama a už pak třeba ani nebudu vědět, jaké to je. Je to divné. Mě to napadá už teď, tak nechci vidět, co mě bude popadat za stavy za rok. Ať si to tam ten měsíc ještě užiješ, pak domů a pak hlavní město. Budu držet palce ;)

    OdpovědětVymazat