18. 6. 2013

Tuesday

.. a už jen jeden den práce a jedu za Kačou :D no a spolu pak jedeme přes půl Švédska do Norrköpingu, kde se setkáme s A. a jeho kámošem a budeme 'oslavovat' midsommar :) ani nevíte, jak mooc se těším ♥ :D 


Při dnešní návštěvě Helsingborgu, jsem se absolutně zamilovala do těchto šatů (já do nich byla zamilovaná už když byly vystavené na figuře, ale po tom co jsem si je dneska zkusila vím, že je musim mít :D ) Věřte mi, skoro jsem brečela, když jsem zjistila že musím čekat až do čtvrtka, než si je budu moc koupit.. :/ ale brzyyyy budou moje ♥♥  Co na ně říkáte?? 

11 komentářů:

  1. jsou moc krásný, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. nevděčníci :D
    jinak krásné šaty :) sluší ti

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou parádní a tobě to v nich sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo..sluší ti to Leničko:O
    šaty krásný,dobrá volba!:)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šatičky:)♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Chci mit tvoji postavu! Hrozne ti to slusi :O

    OdpovědětVymazat
  7. krásný šaty, moc ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat