4. 6. 2013

Tuesday

Mám za sebou celého zubaře ! UF ... :D absolutně nesnáším injekce a to už vůbec ne do zubů (dásní), každopádně tentokrát se mi fakt vyplatila, jelikož jsem z vrtání necítila ani malinko.. no a taky půl pusy jsem necítila dvě hodiny potom :D A vůbec, nebudu si ani maličko stěžovat, neboť zbytek zubů mám v pořádku :)

Tak jak sem předpokládala, Maxova babička nikoho nenechá být s Maxem a vlastně ani on sám nechce být s nikým jiným :D takže jsem začala s úklidem a zbytek dodělám snad zítra než přijede Kača. Taky Anna koupila jahody a máme i banány, takže jsem si udělala jahodovo-banánový naprosto výborný koktejl ♥



8 komentářů:

  1. Koktejl vypadá fakt skvělě, ale mě se nikdy nechce čistit mixer :D:(

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuuuu nesnáším zubaře už jen to pomyšlení :D Tyjo takový koktejl bych si dala <3 Ale když se podívám z okna tak mě ta chuť na to letní pití přejde :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jooj veru si ma nabudila k tomu aby som si aj ja spravila niečo takéto :) Mňam
    Na mojom blogu som spustila JuneBlog, ak nevieš čo to je stačí len kliknúť na blog a môžeš sa zapojiť :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Ten shake vypadá úžasně..mňam:)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaa ten koktejl vypadá úžasně!
    Injekce mi teda neva, ale zubaře nesnáším také. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra delas mi obrovsky chute))! Miluju jahodovy koktejl,.. Ikdyz si neumim predstavit tu kombinaci s bananem... A si sikovna, ze jsi vydrzela zubare :D me to ceka v pondeli :(((

    OdpovědětVymazat
  7. Znám takové babičky :D a ten koktejl vypadá chutně :)

    OdpovědětVymazat