9. 6. 2013

Sunday

a je zase po víkendu a válení se  :D teď mi nastane opět pracovní týden a taky se zpět vrátím do svého 'nového zdravého stylu' a abych řekla pravdu, už se na to dost těším :) :D
Včerejšek večer jsme s Kačou zakončily pitím Jack Daniel's whiskey a dívám se na filmy :D Ráno jsme pobyly doma a pak už vzhůru do Helsingborgu, aby Kača stihla její bus, který měl stejně zpoždění :D Po návratu domů jsem konečně uklidila svůj pokoj a dala ho zase zpět do normálu :) Jinak jsem uvařila k večeři lasagně, které já i Max milujeme. Babča není zrovna milovnice velkých jídel, ale dneska prostě překvapila a dokonce si přidala - takže jsem sem měla vážně radost :D Zítra už vezme babča Maxe do školky a mě čeká cleaning day .. 

Jinak poslední dny se nejvíc těším na prázdniny domů - takže už odpočítávám týdny - 6 týýýýýýdnů a letíím ♥ :D 



5 komentářů: