25. 6. 2013

Summer

Tak jsem se rozhodla, že vám napíšu, jaké plány mám na léto - a to že se to už konečně blíží :))) 


1. B-day party
Moje narozeniny se blíží jak nejrychleji to jde a já se nemůžu dočkat až se svýma všema kámošema i s rodinou oslavím ty moje 20tiny !! :)



2. Hockey time
Jako každý rok mě čeká týden plný hokeje, od rána do večera na mém oblíbeném místě ! :) a to jsem ani nedoufala, že tenhle rok se tam dostanu !:D

3. Family & Friends
Čeká mě hooodně času stráveného s rodinou a přáteli, na které se neskutečně těším :) Na všechnu společnou zábavu, hodně moc párty ať už doma či uprostřed noční Břeclavi a nebo u zimáku :) 

4. Food
haha, jedna z věcí co mám v létě v plánu je vařit a jíst hodně moc dobrýho jídla dokud nepřiberu aspon 10kg :D .. neskutečně se těším na uplně obyčejné věci, jako jsou rohlíky, tousty nebo buchta z alberta :D taky na kofolu a limošky za 4kč z Tesca :D

5. Trips
Mám v plánu už několik výletů .. na 100% se podívám do Brna a to ne jednou, taky Praha a další města ať už Lednice, Nové Mlýny nebo Mutěnice :)

6. Stockholm
No a na konci srpna mě čeká stěhování mého vysněného Stockholmu :)


A jaké jsou vaše plány na celé léto?? jedete někam na dovolenou k moři, nebo zůstane v Česku na celé prázniny?? :))






6 komentářů:

  1. Super plááány :) Tyjo to já zase mám v plánu jíst málo a těch 10kg zhodit :DD Na nějaké výlety taky plánuju a hlavně ti přátelé a rodina pak mám měsíc brigádu no :) Tenhle článek je pecka! Udělám taky nějaký takový :) Narozeniny si užííj :* Taky budu slavit 20 v létě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné plány :) Stěhování do Stockholmu ti ze srdce závidím :)
    Mě v létě čeká týdenní dovolená s přítelem, víkendová dovolená s rodiči, koupání a opalování a nějaké ty výlety určitě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jde videt, ze uz se na to tesis. Ja budu cele leto pracovat :D A pak jedu do Italie na 14 dni, ale to az na konci srpna, takze do te doby asi umru :D:( Doufam, ze ti to vsechno vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný plány máš Leničko, hlavně si je pořádně užij, já letos taky oslavím 20-tiny

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se těším na posty ze Stockholmu, přece jen, větší město a všechno. :D Užij si prázdniny jak můžeš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé plány! ten Stockholm ti závidím. Já se možná budu stěhovat do Skotska. :)

    OdpovědětVymazat