16. 6. 2013

Sergio's party

.. jak jsem včera psala ať čekáte hodně super fotek :D .. hm ... nečekejte :D Hodinu a půl jsem strávila v buse, než jsem přijela k Sergiovi a to už všichni byli opilí, takže jsem měla co dohánět :D (ale tak musím být na sebe pyšná, protože jsem to stihla rychlostí blesku :D) Kluci dělali mojito, jedli jsme hot dogy, bylo hodně zmrzliny a bylo by to fajn, kdyby Viktor nedostal ten super nápad jít do ICA pro cigarety (v největším dešti !! ) a já to s radostí neodsouhlasila :D takže jsme dopadli mokří uplně durch a já si musela pujčit Sergiove oblečení, jinak bych byla nemocná - což celkem jsem protože mě bolí v krku jak nikdy :D Když přestalo pršet, šli jsme znovu ven, ale potom už se všichni začali rozcházet domů, takže jsem šla UŽ V 10 :D taky a jsem za to ráda, protože když mi Sergio psal, co se tam dělo potom, tak to bych vážně vidět nemusela.. :D španělé nechutní :D

mokrá jak nikdy, ale drink přežil až do obchodu :D
 šťastná Ester s Augustínem, když našli tolik zmrzliny :D

 Všichni to nakonec zalomili..





2 komentáře:

  1. byla to určitě super párty, maličko mi připomíná náš pomaturitní večírek...miluju mojito :)

    OdpovědětVymazat