30. 6. 2013

Goog morning !

Dobrý ráno ! tenhle víkend není zrovna nějak zajímavý.. vlastně až nudný. Včera jsem do dvou ráno strávila nad hlídáním Maxe, což pro mě je pořád nepochopitelné, že i když je Anna těhotná a Janne ví, že ji to tam nebaví, tak ji tam tahá až do dvou ráno !!!!! ale tak každý jsme nějaký no :D

Dneska pojedu do Väla s Carinou, která je tady nová a chtěla by vidět jak tu všechno chodí :) a taky by chtěla nakupovat, neboť jsou všude super slevy - a já zrovna šetřím :D ach jo ! večer mě klasicky už čeká nějaký film a na dnešek jsem si vybrala Hříšný tanec :D ♥ Doufam, že si pořádně užíváte prázdniny, protože já na své ještě stále čekám :)


3 komentáře:

  1. Jo mít šetřící stav a když jsou zrovna slevy, jsi fakt chudák! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Az se vratim do Ceska tak budu mit to same :D:( Musim si setrit na tolik veci, ze se radsi obchodum budu vyhybat obloukem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo :) užívám si v Egyptě

    OdpovědětVymazat