29. 6. 2013

Friday - 21 days left 



Ahoooj !! hlásím se konečně z postele po dlouhém, namáhavém ale zábavném dni :) Jak jsem včera psala, že se parádně vyspím ... mmm :D skutek utek :) ráno jsem pomáhala na zahradě, vykládala si s nějakým polákem, který pracuje pro Janneho a tak nějak mi to rychle uteklo. Potom následovala úžasná, dlouhá sprcha a taky sem si konečně koupila letenku domů :) ♥ 
Ačkoliv jsem měla volno, tak jsem celý den strávila s Annou. Jeli jsme nakupovat, pro Maxe do školky a nakonec jsme spolu chystaly večeři, na kterou přišly i Janneho matka a sestra. Já jsem ještě upekla čokoládový dort a už jsme jen grilovali a úžívali si klidný večer :)
Nejvíc pyšná jsem na sebe však byla až po večeři, když jsem si dala hodinku cardia od Boba (věřte mi, že jsem nikdy nebyla víc upocená :D ) super rychlou sprchu a teď už ležím v posteli se super pocitem :)
Zítra si to spaní však vynahradím a večer strávím s Maxem a opět nějakým tím cvičením :)) 

2 komentáře:

  1. těším se zase na grilování, až se umoudří počasí. Když říkáš letenku, těším se,že snad poletíme na dovolenou, nikdy jsem neletěla a moc bych si to přála

    OdpovědětVymazat