6. 6. 2013

Choklad kaka 



Dneska jsem si pro vás připravila recept na všemi švédy milovanou 'choklad kaka' - Je to takový čokoládový dortík, který je v prostřed měkký (krémový). Je naprosto výborný a ještě mnohem jednoduší na přípravu :) 


Připravíme si:
- 100g másla
- 2 vajíčka
- 2dl cukr krystalu
- 1dl hladké mouky
- 3/4 dl kakaa
- 1 lžička vanilkového cukru
- pečící formu o průměru 20-22cm

1. Připravíme si 100g másla a necháme roztopit. Po roztopení nechejte máslo vychladnout. Přednastavíme si troubu na 175°C 


2. V misce rozmixujeme vajíčka a cukr do hladka.


3. Přidáme roztopené máslo, mouku, kakao a vanilkový cukr a všechno znovu rozmixujeme.


4. Formu na pečení si vymažeme a vysypeme moukou.


5. Těsto vylejeme do formy a dáme do trouby zhruba na 15min !! (někdy i na méně)


6. Pokud vyzkoušíte pichnout do toho špejlí a ve vnitř je ještě 'měkký' i tak je hotový !:D Takže ho vytáhněte a nechte cca 15 minut odležet. (Je možné že vám nahoře popraská, ale to znamená že bude dobrej !:D:D )


7. No a pak už jen dort rozkrájíte a podáváte buď samotný nebo se šlehačkou, či zmrzlinou nebo jen s ovocem :) 

No a mě nezbývá jen popřát vám, ať se vám podaří a dejte mi vědět, jak jste dopadli a jestli jste se také stali milovníkem tohoto čokoškového dortu jako všichni švédi.. a já :D









7 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle Myslím že to brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá užasně a lehce, určitě ho vyzkouším :) recept pak bude k vidění na mém blogu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, vypadá to moc chutně. x)

    OdpovědětVymazat
  4. díky moc! :-D a já se tu láduju jabkem s jogurtem :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě, že jsem po večeři :D
    Vypadá to moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Je výborný..a měl úspěch:)

    OdpovědětVymazat