30. 5. 2013

Thursday

Tak jsem se rozhodla, že tomu blogu dám ještě šanci :D až si najdu čas - snad o víkendu, tak to zkusím trošku poupravit, ať vypadá trošku k světu a ať mě to psaní článků zase chytne :) Každopádně nebudu psát jen deníček, ale budu se snažit napsat nějaký recenze, tagy a kdoví co ještě:)

Abych vás neošidila začnu Stockholmem - byl to vážně super víkend ! V pátek mě A. vyzvedl na nádraží šli jsme k němu, já si odložila věci a šli jsme do města kde jsme strávili snad milion hodin a mé nohy umíraly :D večer jsme šli na véču a do baru. V sobotu jsme spali snad do jedný odpoledne, potom nás A. mamka pozvala na oběd do města a šlo se na nákupy (přísahám, že má tu nejlepší mamku na světě :D ) po nákupech jsme znovu všichni umírali na bolest nohou a tak jsme se rozhodli, že si dáme menší pauzu při sledování filmu. No a pak jsme šli opět s A. ven .. no co na to říct, přišli jsme domů v 5 ráno a v 8 jsme vstávali.. domů jsem se dostala až v půl5 odpoledne a byla jsem absolutně mrtvá :D ale já si vzdycky řeknu - stálo to za to :D

No, teď teda něco k dnešku. Ráno jsem vyrazila s Jannem do jeho kanceláře, kde jsem dělala tu nejhorší práci na světě, ale říkám si .. mám to za sebou a zítra mám volno ♥ :D když jsme se vrátili po celém dnu domů, poprvé jsme měli večeři venku na terase a grilovali jsme :) Musím uznat, že to maso se opravdu povedlo :) Večer následovala procházka kolem moře a malá zastávka v ICA pro cookies, které si absolutně zasloužím :D No a teď už si pustím nějaký film a zítra budu spát až do alelujah :D .. 

Jo a abych nezapomněla, včera volala Anna s mojí budoucí rodinou ve Stockholmu a následně mi paní ze Stockholmu psala, že mě chtějí na 100% takžee od srpna bydlím nahoře ! ♥


5 komentářů:

  1. Gratuluju ti k tvému snu :) děláš mi chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem hrozně ráda,že dáš blogu ještě šanci! Byla by to škoda zahodit to :)

    OdpovědětVymazat
  3. daj daj, blog je super vec a ty píšeš super! pokračuj! :).
    a ó, malá-veľká závisť! aj ja chcem bývať hore :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. lovely <3

    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. frajer dole na fotce je boží :D jinak Good luck ve Švédsku. :)
    twonakedminds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat