2. 5. 2013

Thursday

konečně tu máme skoro konec týdne :) Ráno jsem se krásně prospala, poté šla trošku pouklízet barák, procházkou pro Maxe do a ze školky a pak už následovala chvilka hraní, čtení knížek a vaření :)
Zítra mě čeká jen dodělání trochu úklidu a pak už hurá za Sergiem :) v sobotu jdou Anna s Jannem pryč, takže budu s Maxem, ale to mi vůbec neva, neboť mi hraje hokej a na ten se já těším moc :D
Příští týden máme s Julií v plánu zajít do solárka.. teda snad :D ještě uvidíme, jak nám to vyjde :)

No a teď se snažím už nějak začít plánovat jak to udělám po srpnu, až skončím tady v Helsingbogu .. aneb začíná plán - jak se dostat do Stockholmu... Mám pár plánů v hlavě, tak uvidíme, který nakonec vyjde, ale to ještě času dost :) 

No jinak mě ten blog začíná trošku nudit.. takže pokud byste měli nějaký nápad, jak to tady trošku oživit, uvítám cokoliv !:)))


4 komentáře:

  1. Tak snad nějaký plán zrealizuješ:-D taky mám chvilky kdy mě blog nudí, ale pak to většinou přejde samo:-) mohla by si třeba přidat nějaké video, nemusí být nějaká videoodpověd apod. stačí nějaké ze života:-)

    OdpovědětVymazat
  2. toč nějaká videa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bys třeba udělat článek Whats on my iphone TAG :-) a nebo jakýkoliv jiný TAG napsat nebo natočit ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, s iphonem souhlasím, jaké aplikace máš, hry, tapetu :) a nebo udělat nějaké video, já ráda čtu tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat