23. 5. 2013

Thursday

ahoooooj ! dnešek byl jedním slovem dokonalý :) ráno jsem sice zbytečně vstávala, protože Janne klidně mohl vzít Maxíčka do školky, ale stejně mi to nepokazilo náladu :) Vrátilo se k nám (snad to nezakřiknu) sluníčko a dnešní den byl uplně ve znamení jara (ani ne vedro a ani ne zima :D ) dopoledne jsem strávila v Helsingborgu se všema :) i Isabelle s její sestrou jsou tu na návštěvě, jen škoda že už se s něma nepotkám no :/ Zašli jsme si na kafé k přístavu a potom už vzhůru do školky :D


Když jsme se s Maxíčkem vrátili Anna nebyla doma, ale když se vrátila přivezla veliké překvápko - hurá jdeme zahraničit :D koupila veliké 'květináče' a do těch jsme sadili různé druhy květin - no mohla mi říct předem že budeme sadit, než sem si ušpinila kalhoty :D 
Po velkém sazení jsme se vydali na večeři do restaurace - kdo by veřil že tu hnusnou rukolu dávají i na pizzu ???:D ... švédi :D potom jsme se podívali do Mölle a v půl9 večer jsme byli zase zpátky doma. To už mě čekala jen sprcha a balení na zítra :) no a teď už se pomalu chystám do postele, jelikož jsem toho moc nenaspala :D ale tenhle den sem si vážně užila :)




1 komentář:

  1. Ty nemáš ráda rucolu? :D Já ji dřív taky nesnášela, ale nějak jsem se ji naučila jíst :D

    OdpovědětVymazat