26. 5. 2013

The end?

Název mluví za celý článek snad :D .. už nějakou dlouho dobu uvažuju nad tím, jestli má smysl pokračovat s blogem .. ?? Přijdu si, že píšu pořád to samé dokola, což ani nikoho nemůže bavit.. Na druhou stranu je mi líto všechno jen tak nechat.. Takže si to tak nějak nechám projít hlavou a uvidím ...

Každopádně vás neošidím o nějakou fotku ze Sthlm :) 


11 komentářů:

  1. určitě nekonči, mám tvůj blog ráda a každý den to tu aktualizuju a říkám si "kdy sakra už přidá ten článek?" :)

    OdpovědětVymazat
  2. hlavně nekonči !! každá bloggerka nepíše o životě ve švédsku atd.. jsi opravdu jedna z mála :) mám strašně ráda tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě tvoje články baví :) napadlo mě že můžeš psát o životě ve finsku, jak žijí, bydlí, jí, apod. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně nekonči, tvoje články mě baví a myslím si, že nejsem rozhodně sama! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli skončíš ty, tak já snad taky budu muset :-D tvůj blog je fajn! Nepřestáveej :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Možná by to chtělo vymyslet i nějakou novou rubriku, než jen fotky a psát o tom, co děláš. :) Ono to je fajn a já ráda sleduju, jak se ve Švédsku máš, ale chybí mi tu nějaké zpestření.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. SOUHLAS,SOUHLAS,SOUHLAS!!!!

      Vymazat
  8. Ne leni prosím nekonči:( tvuj blog je muj nejoblibenější,a strašně mě to baví číst!! nekonči prosím:(

    OdpovědětVymazat